سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

بالاخره سریال زیبا و جذاب وجالب و... وطویل نرگس تمام شد. سریالی که به شدت آب بندی شده بود نه برای جلوگیری از نفوذ آب بلکه برای اشغال جای بیشتر در فضای بسیار جادار ساعت های پخش برنامه های صدا وسیما.

این سریال از نظر اهالی صداو سیما خوب بودچون توانسته بود خوب مردم را سر کار بگذارد وتمامی شب های تابستانی مردم را پوشش دهد.

البته نکته ی قوت این مجموعه این بود که نکات اخلاقی بسیاری در بر داشت و برای جوانان دم بخت بسیار آموزنده بود که من به برخی از آنها اشاره می کنم:

1.این سریال مانند بقیه ی سریال های ایرانی روی این نکته تاکید داشت که کسانی که ریش بلند دارند(احسان ) انسان های خوبی هستند وآدم های بد یا ریش خود را می تراشند وسبیل را باقی می گذارند(شوکت و...) ویاآن را هم میزنند(ابراهیمی).

2.آذم های پولدار زندگی سختی دارند وآنسانهای فقیر زندگی ساده وآرامی را می گذرانند.

3.اگر شما یک دختر با سطح مالی پایین هستید و می خواهید مخ یک پسر پولدار را بزنید باید بدانید که تنها مشکل شما این است که امکان دارد پدر آن پسر انسان پست فترتی مانند شوکت باشد واگر اطمینان پیدا کردید که اینچنین نیست با خیال راحت به کار خود برسید وخیالتان راحت باشد که خوشبخت خواهید شد ومشکلاتی چون اختلاف طبقاتی وتفاوت فرهنگ کوچکترین خللی در زندگیتان ایجاد نخواهد کرد.

4.اگر پسر هستید بدانید که اگر به خاطر خدمت شریف وظیفه(سربازی یا آش خوری خودمان) مجبور شدید به طور قاچاق و به وسیله ی الاغ  از مرز خارج شوید. در هنگام بازگشت خواهید توانست بسیار شیک وجنتلمنانه با هواپیما برگردید بدون اینکه کسی کاری به کار شما داشته باشد.واز مزیت حذف این واجب الهی بهره مند خواهید شد.

6.در جامعه همیشه کسانی هستند که بیمارگونه به کمک شما می شتابند وممکن است حتی بدون اینکه شما را بشناسند هفته ها از شما در خانه ی خودشان پذیرایی کنند همچنین صبح تا شب دنبال شما خیابان ها را متر کنند.

7.مشکل اساسی فقرا خانه است که راه حل ساده ی آن یک عموی پولدار از نوع بساز بفروش است که خانه ای دو سه هزار متری را در شمال شهر به آنها ببخشد(که اگر قیمت زمین را به طور بسیار خوشبینانه متری 500 هزار تومان حساب کنیم 1تا 1.5 میلیارد تومان میشود)وخود در یک خانه ی بسیار کوچک تر از آن زندگی کند.  

8.شرکت هایی وجود دارد که با کشیدن نمودار (که من بیسواد هم با اکسل میتوانم رسم کنم) و تاکید بر اینکه چند درصد انرژی از طریق لوله ی بخاری وچاه فاضلاب  تلف می شود پول های خوبی در می آورند ولازمه ی کار در آنها تنها توانایی در تکان دادن موس وآشنایی با دکمه ی پاور کامپیوتر است.

9.با کار در این شرکت ها کسی مثل نسرین می تواند بعد از دو سال پراید سوار شود.

10.در کشف یک قاتل کوچکترین احتیاجی به هوش و ذکاوت نیست و تنها کار لازم اینست که از مضنون به قتل بپرسید که وقتی بالای سر مقتول  رسیده چه کسی را دیده که به او زل زده بوده و او را نگاه می کرده.

11.طبق یک سنت که در تمامی فیلم های ایرانی رواج دارد انسانهای خوب رستگار می شوند وحتی ممکن است در مقابل ایدز واکسینه شوند.وآدمهای بد در آخربه سزای اعمالشان میرسند.

اینها نتایج بسیار آموزنده ای بود که من از این سریال گرفتم شما هم اگر نتیجه ای اضافه بر اینها گرفته اید ما را مستفیض بفرمایید.

یاعلی


 نوشته شده توسط در یکشنبه 85/6/26 و ساعت 12:25 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

نوای زمستان
طه ولی زاده
از زبان یک دانشجوی جامعه شناسی علامه طباطبایی خواهید خواند فردی که کورسو امیدی به آینده دارد : ...

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 29
مجموع بازدیدها: 269643
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو
موسیقی وبلاگ من