• وبلاگ : نواي زمستان
  • يادداشت : اين ها با اسلام مشكل دارند !!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 16 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + جواد 
    مسلموني يه تعريف بيشتر نداره. پس بستگي نداره به تعريف من و شما. ضمنا با حرف و ادعا که چيزي ثابت نميشه. خب من هم ميتونم ادعا کنم که اين لايحه خيلي خوب و به نفع زنان ايراني هست. دليل؟ ندارم!
    شما چند تا دليل بيار که اين لايحه ضدخانواده هست. ضمنا يادت باشه که بر مبناي معيارهاي اسلامي قضاوت کني چون پيش فرض اينه که مسلمون هستيم و احکام اسلام رو قبول داريم.

    پاسخ

    اگر اسلام يک برداشت داشته باشد پس من مسلمان نيستم . به همين سادگي . در ضمن پيش فرض هاي من معيار هاي مسلم عدالت هستند نه اصول اسلام و مسيحيت و کمونيسم و هر مذهب و مکتب ديگري که تمام اين ها براي رسيدن به آن عدالت و انسانيت در دوره اي شکل پذيرفته اند . ذکر اين دلايل نياز به نگاشتن پستي طولاني دارد و نمي توان در چند کامنت سر و تهش را هم آورد ! شاکله نظرات من و مخالفتم با اين لايحه همان مخالفت مخالفين اين لايحه است که حتما دلايلشان را خوانده اي . البته توجه کن که گفتم شاکله يعني نمي گويم به طور مطلق حرف آن ها را پذيرفته ام . البته حق داري اين جواب را نوعي از زير جواب دادن در رفتن قلمداد کني . من با اين مسئله مشکلي ندارم . حقيقت اين است که اينقدر در اين رابطه بحث کرديم و نوشته شده که نيازي به نگاشتن مجدد نمي بينم . با اين حال شايد يک روز پستي در مورد اين موضوع بنويسم .