• وبلاگ : نواي زمستان
  • يادداشت : مقدمه اي بر آپارتايد جنسي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 16 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 

    سلام ،

    جناب طه ، وقتي سخن از دين و مذهب ميشه عده اي ميگويند اين حوزه متخصصيني نياز داره كه در اين زمينه مطالعات تخصصي دارند ، كه البته صحيحه ولي جاي شگفتي اينجاست كه حوزه هاي تخصصي ديگه از جمله سياست ، اقتصاد ، جامعه شناسي و روانشناسي و ... ظاهرا حوزه هاي بدون دروازه اي هستند كه همان آقايان از خود راضي بدون مجوز وارد آن ميشوند ، مجوزي كه بدون مطالعه آكادميك حاصل نميشه اما ظاهرا اين حوزه ها متخصص ندارند كه انسانها به خود اجازه ميدهند با چهره حق به جانب وارد حيطه هايي بشوند كه حتي يك كتاب تخصصي پيرامون آن را تورق نزده اند و از همه بدتر آنكه بر اين اعتقاد باشند كه نظرشان پيرامون آن حوزه به يقين حق است و ديگراني كه در اينباره مطالعات آكادميك دارند مصداق جهل هستند !

    جناب پوتين هاي بسيجي ، شما با پوتين نمي توانيد وارد حوزه هاي فكري بشويد لطف بفرمائيد ادبيات خود را از فاز نظامي خارج و به فاز انديشه اي وارد كنيد تا از اين جملات ناشيانه در حيطه فكري استفاده نكنيد جايي كه فرموديد :« گور باباي تربيت.... اساتيد كودن...»

    جناب پوتين هاي بسيجي

    هر زمان به اين درك رسيديد كه ميان فمينيسم ليبرال و فمينيسم راديكال و ساير اشكال آن چه تفاوتهايي هست و قدرت تفكيك را در ذهنتان بارور كرديد و هر زمان كه پيرامون فمينيسم مطالعات به كفايت داشتيد درباره آن به قضاوت بنشينيد و نه پيش از مطالعه كه حاصل آن ادبيات اهانت آميز به زناني ست كه در سال 1921 ميلادي تلاششان به نتيجه رسيد و در برخي ايالاتهاي آمريكا براي نخستين بار حق راي براي زنان اخذ شد ، كه حتي در مقام قياس ، روحانيت ايراني در دهه 40 شمسي برابر با دهه 60 ميلادي همچنان به حق راي زنان قائل نبودند و همچنان نيز به برخي حقوق زنان قائل نيستند .

    پاسخ

    جالبه رضا جان . وقتي کتاب نظام حقوق زن در اسلام ، نوشته شهيد مطهري رو براي اين پروژه مي خوندم ، ديدم که خيلي از اين مقولاتي که اين دوستان با پوتين هايشان به خورد جامعه مان داده اند هيچ ربطي به اسلام نداره . در مورد اون قضيه ي تخصص هم که حرفي روش نيست . آقايان در حوزه سه کتاب الاقتصاد و ... مي خونند ، مهمترين پست هاي اقتصادي رو در اختيارشون مي گذارند . بي خيال از خيل دانشجوياني که حداقل و حداقل راجع به آن مقوله چهار سال درس خوانده اند .