سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

شب است . ماه به نیمه رسیده است و شهر چشم انتظار آمدن موعودی . چشمان من اما به انتظار هیچ نویدی ننشسته اند . شب است . ماه به نیمه رسیده است و فخر می فروشد بر خارهای پرشمار که از روشنای اش در پاهای پر تاول گمشدگان این دشت فرو نمی روند . شب است . ماه به نیمه رسیده است . ستارگان بی رونق با حسرت به این کهنه خورشید شب می نگرند . شب است . ماه به نیمه رسیده است اما شب است که به قول آن بزرگ : گر هر ستاره ماه شود باز شب شب است . شب است . ماه به نیمه رسیده است ، فخر می فروشد ، نور می تاباند ، روشن می کند اما پاهای خسته ی من را دیگر توان قدم برداشتن نیست . تکیه داده ام به تک درخت خشکی که گویا سالهاست رنگ باران ندیده است و به تمسخر به ماه می نگرم که دیر هنگام عزم برافروختن کرده است و از قامت آن داس خونخوار باری برای دو سه روزی بیرون آمده است . شب را با گمشدگان آسمان ، این شبروان تا ابد ، این ستارگان  بی کس رها شده در این پهنه ی بی پایان ، این هم دردان و هم پیالگان دوست دارم نه برای این متظاهر بدفیافه که از یمن قدومش ستارگان بی فروغ شده اند .
هذیان می گویم ! نمی دانم چه می نویسم ! فقط آنقدر خسته بودم که تنها نوشتن به من آرامش میداد . نوشتم . همین .
.........................................................................................
پ . ن 1 : این متن را دو شب قبل بر بام کاهگلی خانه ای در روستا و در حالی که گوشه ی چشمی بر آسمان و ماه داشتم نوشتم
پ . ن 2 : این بی گاه نوشته ها بیان گر احساسات گذرای من هستند و  نمایان گر ایدئولوژی من نمی باشند اگر غیر از این نیز باشد در زیرش ذکر می شود لذا حوصله خواند کامنت های بی ربط را ندارم اصلا !!!
پ . ن 3 : آن بزرگ اخوان ثالث بزرگ است



 نوشته شده توسط طه ولی زاده در دوشنبه 87/5/28 و ساعت 1:45 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

نوای زمستان
طه ولی زاده
از زبان یک دانشجوی جامعه شناسی علامه طباطبایی خواهید خواند فردی که کورسو امیدی به آینده دارد : ...

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 46
مجموع بازدیدها: 269709
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو
موسیقی وبلاگ من