سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

استاد ادبیاتی می گفت : " مقدمه نوشته های تو از متنت قوی تر است و برای همین خواننده را بعد از رسیدن به متن دچار بی انگیزگی می کند "

حال می خواهم قالب را بشکنم و یکراست به سراغ اصل مطلب بروم .

به علت اینکه امسال من کنکور را پیش رو دارم ، نمی توانم بیش از این وقت خود را صرف وبلاگ و وبلاگ نویسی کنم و باید این دنیای زیبا و به نسبت عجیب را برای مدتی رها کنم . ( البته سعی دارم هر یک ماه یا هر دو ماه یک بار پستی از خودم بگذارم  )

البته نوای زمستان بیکار نخواهد ماند و من این وبلاگ را چند صباحی به دوست بسیار بسیار گرانقدرم ، فرهاد کوهکن می سپارم و ایشان از این به بعد با نوشته های خود پایه های نوای زمستان را بر پا نگه خواهد داشت . باشد که بعد از بازگشتم دست در دست هم نوای زمستان را پیش ببریم .

از دوستان سبز سرخی به شدت پوزش می طلبم زیرا شاید تا چندی نتوانم برای سبز سرخ مطلب بنویسم . بودن در سبز سرخ برای من افتخاری بود که به راحتی نسیب هر کسی نمی شود . دعوت به سبز سرخ به راستی نقطه عطفی در عمر وبلاگ نویسی من بود . در اینجا باید از آقا جواد عزیز تشکر کنم که این فرصت را به من داد تا من هم در کنار نویسندگان قوی سبز سرخ مطالبی بنویسم . امیدوارم بعد از بازگشتم سبز سرخ دوباره من را بپذیرد .

از حامد عزیز خانی این دوست خوبم که مدت کوتاهی از آشنایمان می گذرد معذرت می خواهم زیرا نتوانستم آنچنان که باید او را یاری کنم و متاسفم که نتوانستم دین خود را به پارسی بلاگ و باشگاه هوادارانش ادا کنم . باز هم امیدوارم بعد از بازگشتم بتوانم به وبلاگ و باشگاه هواداران پارسی بلاگ کمک کنم .

همچنین از آقای فخری مدیریت محترم پارسی بلاگ به خاطر الطاف فراوانی که به بنده داشته اند بسیار متشکرم .

و در آخر از تمام دوستانی که در این مدت من را یاری کرده اند از جمله : خانم عباسی . آقای جواد نقی زاده ، حامد عزیز خانی ، زیبا خانم ، خانم رویایی ، آقای احسان بخش ، آقا طاهای با تین و ......... تشکر می کنم

به امید روزی که دوباره به طور جدی وبلاگ نویسی را آغاز کنم .

یا علی


 نوشته شده توسط طه ولی زاده در سه شنبه 85/6/21 و ساعت 11:55 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

نوای زمستان
طه ولی زاده
از زبان یک دانشجوی جامعه شناسی علامه طباطبایی خواهید خواند فردی که کورسو امیدی به آینده دارد : ...

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 269554
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو
موسیقی وبلاگ من