سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

هم بازی من اسـت هنوز آن عروسـکت

با ایـنـکـه پـیر گشـت بدون تو کـودکــت

از جیـک جیـک صبـح الی قـار قـار عصـر

یادش بـخـــیـر بازی سلطــان و دلقکـت

از کـودکـی مـرام بـزرگـــانه داشـتـــــی

چندان که هیچ دیــده نمی دید کوچکت

حتی کـلاغ بـاغ تو بودن قشنــــــگ بود

گاهی اگر حسود نمی شد مترســـکت

سهــم من از تو زمزمــه ای بود در کلام

با خویش از زبان تو : « شاعر مبارکت »

 

 


 نوشته شده توسط طه ولی زاده در دوشنبه 86/5/8 و ساعت 3:31 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

نوای زمستان
طه ولی زاده
از زبان یک دانشجوی جامعه شناسی علامه طباطبایی خواهید خواند فردی که کورسو امیدی به آینده دارد : ...

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 269244
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو
موسیقی وبلاگ من