سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

  محمد ماشین ماشینش رو عوض کرده بود و یه 405 صفر کیلومتر خریده بود.یه روز که باهاش رفته بودیم بیرون من دقت کردم و دیدم که چقدر توی این ماشین قشنگ شده مخصوصا بند و بساط  بخاری و این جور چیزاش.

  گفتم ممد چه عجب اینا یه تغییری توی ماشیناشون دادن. چقدر با کلاس شده.گفت:این مدل اصلی این ماشیناس و اون سری اولی که اومده بوداین جوری بود.

  این شرکت کذایی سایپا برداشت چراغ عقب پراید های صندوق دار رو عوض کرد اسم ماشین ها رو هم عوض کرد به نسیم و صبا بگذریم . الآن همونجوری که میبینین توی شهر همه چراغای عقب پرایداشونو بر میدارن کلی هم خرج می کنن وچراغ کره ای میذارن جاش.

  نمیدونم تا حالا ماشین صفر کیلومترتونو تعمیرگاه بردین؟ تا وقتی که حد اقل 200-300 تومان خرجش نکنین و نصف جنساشو فابریک خارجی نذارین ماشین براتون ماشین نمی شه.

  نمی دونم یادتون هست که یه مدت تبلیغ می کردن که تا پایان سال 83 پیکان جدید با موتور وطراحی ایرانی وارد بازار میشه؟نمی دونم چی شد که یهو سمند اومد توی بازار به نام خودروی ملی. ایشاللا که سوار ماشین شدین و دیدین که موقع حرکت  بدنه ی این ماشین شروع می کنه به گریه کردن وتا پشت چراغ قرمز توقف نکنین گریه و زاری رو تموم نمی کنه.

  همسایه ی ما یه لنسر سال 90 داره.حدود 150 هزار کیلومترم باهاش راه رفته. حاضر نیست یه چرخش رو با این ماشینای ایرانی عوض کنه. اون یکی همسایمونم یه تویوتا کرسیدا با همین شرایط داره و اونم حاضر نیست ماشین جدید بخره.

   این برنامه ی مسخره ی تلویزیون رو که دیگه حتما دیدین که می افته دنبال ماشین های خلافکار و همون خلافا رو خود آقای پلیس هم مرتکب میشه تا یه درس عبرتی به راننده های خوبمون بده؟یه بار یکیشونو گرفت و بهش گفت که چرا سرعتت غیر مجازه؟طرف برگشت بهش گفت آقا وقتی که هر روز ماشینای جدید میاد و آدم چندین ملیون پولش رو میده می خواد تند بره دیگه نمیشه که با همون سرعت پیکان بره باهاش.آقای پلیسم گفت که نه این کار برای آرامش بیشتره نه برای سرعت . بگذریم از جواب مسخره ی ایشون. ولی اگه دقت کنین وقتی که با سمند به سرعت 180 برسین سیستم سخنگوی ماشین میکه :

                                      این است خودروی ملی.

 


 نوشته شده توسط در سه شنبه 85/8/16 و ساعت 9:4 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

نوای زمستان
طه ولی زاده
از زبان یک دانشجوی جامعه شناسی علامه طباطبایی خواهید خواند فردی که کورسو امیدی به آینده دارد : ...

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 46
مجموع بازدیدها: 269720
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو
موسیقی وبلاگ من