• وبلاگ : نواي زمستان
  • يادداشت : مشقت را بنويس
  • نظرات : 11 خصوصي ، 21 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + من اگرپسرك باشم چه اشكالي دارد 

    به من خطاب کردي : دوست ؟؟؟ باور نمي کنم حرفت را که دوستان احسنت گوي بسيار داري و من جزو آتها نيستم .من نه شوي تلويزيوني مي بينم نه زاويه ديدم آنقدر بسته و کوته بين و ساده انگار است که خود را جاي ديگران رقم بزنم و از زبان آنها سخن بگويم من خود اويم با فقر بزرگ شدم ولي افتخار ميکنم که خدا را فراموش نکرده ام حالا چه داري بگويي؟

    خود را به نشنيدن زماني زده اي که عده اي را گرد خود تصور کردي و خود را از دوستي امثال من بي نياز و در آخرين کامنتم گفتي حرف دلم را زده ام درصورتي که حرف دل امثال من را نه تو نه هزاران استاد روشنفکرت نمي فهميد من نه هم کيش آنانم که دردها را موکول کنند به ظهور منجي نه معتقدم که فقر و فحشاء مرتبط نيستند .

    من همان کودکم چرا وقتي حرف ميزنم از اعتقادات قلبي ام مضحکه مي کني ؟هجمه به موضوعي نبردم که اطلاعات ندارم جناب دانشمند عصر! من نگاه دردمند او را برايت تصوير کردم چون خودم از اين نگاههاي سوژه مانند و ترحم انگيز زياده ديده ام .خط فقر اگر اينگونه است که تو گفتي پس بايد بر صحت گفتارت برداشتن شرم شک نمود و خودت سوژه شوي و ما دوربين بدست و شرمگين ؟؟؟؟؟

    پيشداوري من از تو دليلي بر نخواندن متنت نيست که با قلمت مدتهاست عجينم و هرمتنت را بارها و بارها خوانده ام فقط صحبتم اين است که خود را فراموش کردي همين ...تو آن طه که قبلا ميشناختم و باورش داشتم نيستي ...چرا فکر ميکني دليل همه رنج و عذابهاي بشريت خداست ؟؟؟؟ شناخت بديهي ترين مسائل اسلام که تو فرا گرفتي و من از آن بي بهره ام چيست ؟ بگو بدانم ؟از علي (ع) گفتي بگو تا بدانم کيست ...از غرور فرا گرفته ات بيرون بيا ... خودت ميداني که هيچ کس مرا مجبور به گذاشتن کامنت از آغاز تا الان برايت نکرده نه پيرو عقايد کورکورانه راستي هايم نه فريب خورده چپي ها ...نه پيرو هيچ کيش و آييني ...خودم هستم لابد فکر ميکني من مثل آن پوتين بسيجي چند پست قبلت هستم ؟؟؟ از اسلام و نوشتن نام خدا بر دفتر يک کودک فقير هم مي ترسي ؟ نميدانم چه بر سرت آمده ولي باور نميکنم اينرا تو نوشتي : به شما حق مي دهم از خدايي صحبت کنيد که قرار است لطف کند و به پسرک نگاهي کند . ميخواهم شما صادق باشي و با دوربينت از خدا عکسي بگيري... او فقر را براي امثال اين پسر قرار داد تا من و تو به خود آييم و ناني به غفلت نخوريم نه منکر لطف و رحمتش باشيم .چرا کفران نعمت مي کني ؟؟؟ نقد کردم از شما بدت آمد ؟گوشت را به نشنيدن حقيقت سخن من داده اي ...عامل اصلي اختلاف من و تو در همين موضوع است که در كامنتهايم نشنيده ميگيري ... بارها گفته ام بازهم ميگويم مقصر هيچ بي عدالتي در هيچ جاي عالم در هيچ دين و آييني خداوند سبحان نيست چه جناب خوشت بيايد چه نيايد که او عادل است و داناي مطلق ...فعلا من هم ديگر حرفي ندارم تا وقتي ديگر بدرود

    پاسخ

    پاسختان تنها تکرار حرف پيشينتان بود . پاسخشان را داده ام . زياده عرضي نيست .